FANDOM

Katara-mistrzyni magii wody. Urodziła się i wychowała w Południowym Plemieniu Wody przez swoją babcię i starszego brata. Kiedy miała ok.5 lat zabito jej matkę. Kilka lat później jej ojciec Hakoda wyruszył na misję. Później jako nastolatka odkryła wraz z bratem młodego awatara Aanga, który uwięziony był w kuli lodu przez 100 lat. Później Katara, Sokka i Aang wyruszają na Biegun Północny. Katara i Sokka zgodzili się podróżować z Aangiem po całym świecie. Katara była jedną z osób, które pomogły Aangowi powstrzymać wojnę.

HistoriaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Katara urodziła się jako córka Kya i Hakody. Była jedynym magiem wody w Południowym Plemieniu. Kiedy Biegun
200px-Young Katara throwing a snowball.png
został zaatakowany przez Naród Ognia straciła matkę.

Księga Pierwsza: WodaEdytuj

Katara odnajduje Aanga w górze lodowej i chcąc mu pomóc zabiera do Południowego Plemienia. Przeciw temu był Sokka, który po dłuższym czasie zgodził się. Później Katara wraz z młodym Awatarem udaje się na zabytkowy
083.jpg
okręt Narodu Ognia, gdzie wpadają w pułapkę. Z okrętu wystrzeliwuje ogromny pocisk światła. Aang zostaje wygnany, lecz Katara pragnie iść z nim. Po namowie babki i brata zostaje, lecz później zostają zaatakowani przez księcia Zuko. Awatar przybywa na ratunek i daje się pojmać księciu. Zuko odbiera mu lotnię. Potem odzyskuje ją i stara się uciec. W tym czasie nadlatuje Katara i Sokka na Appie. Aang wchodzi w Stan Awatara i genialnie panuje nad wodą. Katara uważa go za maga wody. Później razem wyruszają na Biegun Północny, aby się uczyć.

Księga Druga: ZiemiaEdytuj

Przyjaciele docierają do Królestwa Ziemi, gdzie są pod opieką generała Fonga, który robi wszystko by Aang wszedł w Stan Awatara. Posówa się do ataku na Katarę. Zostaje ona jednak uratowana przez młodego awatara.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki